2013/09/26

[N班交表] 麗港城迦南 及 九龍塘迦南幼稚園

為了讓阿囝入讀爸媽心儀的學校,要我們晨早去排隊也沒所謂。

本來只想請半天假去交表,但最後也要請全日。老公知我要交兩間幼稚園的入學申請表,而且兩間的交通不算十分方便,於是也一併請半左假當司機送我去。

原定七點半出門,最後八點三才出門,還要碰上隊道塞車,所以去到幼稚園門口已經八點九。

先去麗港城迦南,到達後已見門外一條長人龍,驟眼估計已有大概一百人,但原來學校門口有個小空地,那裡有一條大約六/七十人的車餅,所以我估自己排150左右。前後共2小時可完成交表,過程總算順利。

攪掂一間,再到另一間九龍塘迦南交表。本以為可以上午攪掂,下午返工,排了個多小時,一直緩慢前進,還有六/七十人就到幼稚園正門,突然間,見到前方有個老師派緊籌... 那時的心情簡直晴天霹靂,明明條隊一直郁緊,但點解突然間派籌呢? 學校解釋因就到放學時間,唯有請家長下午再去。OMG,我要請多半天假了! 

都冇辦法,唯有先去醫肚,然後再折返。

老公下午要開會,一定要返工。我唯有自己頂硬上,沿路駕車回去,我相信自己會做到。

順順利利安全到達九龍塘,點知去左窩打老道迦南,好在我認路都算不差,U-turn倒後去返金巴倫道。撞正放學時間,周圍都是校車,又冇街錶。對於一個新手駕駛者來講,都幾徬徨。見到路邊幾架車泊了一半上行人路,我也跟著泊。

一點到達幼稚園門口,又要排隊,竟然和剛來的家長排同一條隊。早上派籌話會再按先後計交表時間,下午黎到完全冇呢回事。還好,排了15分鐘,入去等10分鐘,前後30分鐘走人。

回家趕得及和我媽和婆婆飲茶... J愈大愈古靈精怪,「啊... 你睇電視」佢就做左下面呢個動作... 氹得太婆同婆婆超開心! 

Peek-a-boo


之後去左書局行下坐下玩下,又一日...

26/09/2013 @ J:Y1D141


----------

More info: 

迦南幼稚園(九龍塘)


 迦南幼稚園(麗港城)




No comments:

Post a Comment