2013/07/22

PG (13-14M) Lesson 6 @ Dr Poon Nursery

媽咪有少少唔舒服,所以今堂沒有和我們一起上堂,只帶JB俾我接力。

今堂遊戲包括
1. 開索繩袋 - 媽媽可先示範一次,再俾他們自己嘗試開。JB第一次開唔到,第二次前做多次俾佢睇,就慢慢開到了,仲識得找袋中的響鈴
2。用波波紙起一道牆,一邊BBs一邊媽媽,睇佢地視覺能力
3。放波波紙在地上由得小朋友自己走,可惜JB唔肯離手自己行
4。呼拉圈隧道,要小朋友識得點低頭走過去。。可惜第二次,JB全程爬過去
5。唱兒歌 (Wheels on the Bus) - 由於我一早已日唱夜唱這首歌,JB可謂一早知道動作點做了
特別事:
1. JB脾氣真麻麻,做多兩次都做唔到就發脾氣掉玩具
2. 導師讚JB做事很專心,很努力去做,而具好肯去做
3. 臨走前,我又問導師JB成14個月都唔肯離手行,有問題嗎?導師話冇問題,17個月前識行都仲可以。而且,他的能力比同輩中的都算強少少,暫時問題不大,可能還沒有信心而已。

唉,明明6.5個月已曉爬,我仲以為佢大肌肉發展得幾好。。我應該從何入手?



No comments:

Post a Comment